فرهنگی

ساخت وبلاگ

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 269 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:35

دانلود بازی No Mans Sky Next + Update v1.53-CODEX برای کامپیوتر

  • دانلود بازی No Mans Sky Next + Update v1.53-CODEX برای کامپیوتر

    آپدیت جدید و بسیار سنگین Next برای دانلود بازی No Mans Sky منتشر شد. بخش چندنفره، دوربین سوم شخص، ابزارآلات جدید در ساخت و ساز پایگاه و موارد بیشتر، با دریافت آپدیت Next به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شوند. به واسطه‌ی این به‌روزرسانی، حالت‌هایی همچون زاویه‌ی دوربین سوم شخص و بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند و در مواردی همچون جلوه‌های گرافیکی، ساخت پایگاه و بیشتر، پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود.

    قطعا مهم‌ترین ویژگی به‌روزرسانی Next، اضافه کردن حالت چندنفره (Multiplayer) به بازی است. بازیکنان حالا می‌توانند در کنار یکدیگر، کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را کاوش کنند یا با یکدیگر بجنگند و به قول سازندگان، «جنگ‌های حماسیِ فضایی» راه بیندازند. بازیکنان همچنین می‌توانند در سطح سیاره‌های مختلف با یکدیگر مسابقه بدهند. ساخت پایگاه هم در این آپدیت پیشرفت کرده و حالا می‌توانید در یک سیاره، صاحب چند پایگاه مختلف باشید.

    این پایگاه‌ها را می‌توانید در هر قسمتی از سیاره که دوست داشتید بسازید. همچنین به لطف معرفی ادوات جدید ساخت و ساز پایگاه، محدودیت در ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کرده و دست کاربران در ساخت پایگاه‌های دلخواه‌شان، بازتر از قبل شده است.

    No Mans Sky Next PC-CODEX

    آپدیت جدید بازی Update v1.53-CODEX اضافه شد

    دانلود-بازی-No-Mans-Sky-Next

    در کنار موارد ذکر شده، حالتی جدید به دانلود بازی No Mans Sky اضافه شده که شما در آن می‌توانید یک سفینه بسازید و آن را به فضای کهکشان ارسال و از راه دور کنترلش کنید. به لطف آپدیت Next، بازیکنان از حالا به بعد می‌توانند یکدیگر را به انجام ماموریت‌های مختلف Galactic Commission Station دعوت کنند و آن‌ها را انجام بدهند. در پایان باید به پیشرفت گرافیکی بازی پس از انجام به‌روزرسانی اشاره کرد.

    به گفته اعضای استودیو Hello Games، کیفیت بافت‌های موجود در زمین، آسمان، آب، سفینه‌ها، NPCها و ساختمان‌ها به لطف این به‌روزرسانی به طرز شگفت‌آوری پیشرفت خواهند کرد و اضافه شدن زاویه‌ی دوربین سوم شخص (چه در هنگام کنترل سفینه‌ها و چه در حالت عادی)، مورد مهم دیگری است که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند.

    گیم‌پلی دانلود بازی No Mans Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید.

    منبع توضیحات: زومجی

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl v1.5:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام No Mans Sky NEXT-CODEX فشرده سازی شده است.
    • کرک آنلاین Steamworks Fix V3 در پوشه ی NoDVD در محل نصب نسخه فیت گرل قرار دارد. این کرک به شما اجازه می دهد تا با سایر کاربرانی که از آن استفاده می کنند، به صورت آنلاین متصل شوید.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۹٫۳گیگابایت به ۴٫۸گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب حدود ۱۰ الی ۲۵ دقیقه طول خواهد کشید.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۰گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۲۰گیگابایت است.
    • از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Inspired by the adventure and imagination that we love from classic science-fiction, No Man’s Sky presents you with a galaxy to explore, filled with unique planets and lifeforms, and constant danger and action.

    In No Man’s Sky, every star is the light of a distant sun, each orbited by planets filled with life, and you can go to any of them you choose. Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits. In this infinite procedurally generated universe, you’ll discover places and creatures that no other players have seen before – and perhaps never will again.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
    Processor: Intel Core i3
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
    Storage: 10 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,No,Mans,Sky,Next,Update,v1,53,CODEX,برای,کامپیوتر, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:53

تهیه شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران

  • تهیه شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران
    دسته : آشپزیتاریخ: ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    تهیه شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران

    تهیه شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران

    در این مطلب سایت نازشو طرز تهیه شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران را قرار دادیم ما در چند روز گذشته برای شما انواع تهیه شربت های خوشمزه را قرار دادیم در این فصل خوردن شربت در خانواده های ایرانی بسته به خواص و مضرات برخی از آن در خانواده افزایش پیدا می کند که دلیل آن گرمای هوا و از دست دادن آب زیاد است که بهترین تامین کننده آن بدن آب آشامیدنی است. اما در کنار آن اگر می دانید این شربت ها و نوشیدنی ها برای شما ضرر ندارد می توانید از آن ها هم استفاده کنید اگر نمی دانید که این  نوشیدنی برای شما ضرر ندارد یا مفید است با پزشک خود مشورت کنید. این شربت که ما در این پست قرار دادیم بسیار خوشمزه و مفید است و شما می توانید در این گرما از آن استفاده کنید و لذت ببرید اگر نظری درباره بهتر شدن طعم این نوشیدنی دارید می توانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید. برخی از خواص  شربت بیدمشک را برای شما در ادامه قرار می دهیم سپس طرز تهیه شربت بیدمشک را با هم می آموزیم.

    4 تا از خواص شربت بیدمشک به همراه گلاب و زعفران

    شربت بیدمشک گلاب زعفران درمان کننده ضعف قلب و نشاط آور می باشد

    شربت بیدمشک گلاب زعفران تقویت کننده قلب و اعصاب می باشد

    شربت بیدمشک گلاب زعفران درمان کننده تپش قلب می باشد

    شربت بیدمشک گلاب زعفران درمان کننده کم‏ خونى و ضعف عمومى بدن در افراد کم خون و سرد مزاج می باشد.

    طرز تهیه شربت بیدمشک گلاب زعفران

    خوب برای آغاز به کار درست کردن این شربت فوق العاده خوشمزه در منزل شما باید یک لیتر عرق بیدمشک و یک لیتر گلاب و ۵/ ۲ گرم زعفران ساییده شده را با یک کیلو گرم شکر مخلوط کنید و با حرارت پایین ۱۰ دقیقه بجوشانید مقدار مصرف شربت بیدمشک گلاب زعفران: هر صبح، ظهر و شب هربار دو دقاشق غذاخورى از آن را در یک لیوان آب حل کرده و نوش جان کنید. گفتنی است که مشورت با پزشک مخصوص طب سنتی بسیار می تواند شما در مصرف این شربت راهنمایی کند که برای شما ضرر نداشته باشد. امیدواریم این مطلب برای کاربران مفید بوده باشد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تهیه,شربت,بیدمشک,به,همراه,گلاب,و,زعفران, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:26

لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

  • لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    دراین مقاله مدلهای بی نظیر لباس عروس از پرفروش ترین ها و زیباترین ها را آماده کرده ایم، به همراه این مدلهای لوکس نکاتی را هم راجع به انتخاب لباس عروس مناسب بشما خواهیم گفت، فقط یک روز میشود این لباس را پوشید و انتخاب درست آن نیز اهمیت زیادی دارد، در ادامه هم چنان که هستید با مجله مد پارس ناز همراه باشید.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    لباس عروس |مدلهای لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    مدل لباس عروس دنباله دار

    پوشیدن لباس عروس با دنباله ای بلند به عوامل مختلفی مانند قد عروس خانم و محل عروسی وابسته است. استفاده از لباس عروس با دنباله بلند برای خانم‌های بلند قد مناسب است. اگر عروس خانم کوتاه قد لباس عروس با دنباله بلند بپوشد ظاهرش طوری نشان می دهد که انگار در لباس عروس گمشده‌ است.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    شاید لباس عروس با دنباله بلند جلوه‌ ای بیشتر داشته‌ باشد ولی اگر از یک فرد با تجربه سوال کنید، بشما خواهد گفت لباس عروس با دنباله‌ کوتاه خصوصیات بهتری نسبت به دنباله بلند دارد. به گزارش پارس ناز، لباس عروس با دنباله کوتاه آسان و سبک است و قدم برداشتن و حرکت کردن با آن بسیار ساده‌تر است، منظور از دنباله کوتاه چيزي درحدود 60 تا 80 سانتی‌متر است.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    علاوه بر آن استفاده از تور بلند که بر زمین کشیده می‌شود می تواند در عین‌ حال که همان حس دنباله لباس را ایجاد می کند سختی کمتری هم داشته باشد چرا که اگر لباس با دنباله بلند میپوشید باید بعضی حرکت‌ها را آموزش ببینید، مثلاً اگر خیلی سریع حرکت کنید و زیاد تغییر جهت بدهید، ممکن است دنباله لباس‌تان مانع حرکت شما شود و خدای ناکرده زمین بخورید.

    نكات طلايی انتخاب لباس عروس

    اول از همه ی بودجه خودرا براي خريد لباس عروس تعيين كنيد. قبل از تعيين بودجه، هرگز سراغ لباس‌ های گرانقيمت نرويد چون بعداً يا وادار مي‌شويد پول خيلي زيادتري خرج كنيد يا از خريد خود راضي نخواهيد بود.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    مجلات مختلف عروس، مزونهای لباس عروس، سايت‌ های مخصوص عروسي و… همه ی را نگاه كنيد تا يک ايده خوب در رابطه با لباستان پيدا كنيد. در قدم اول شما بايد بدانيد چگونه لباسي مي‌خواهيد يک لباس كلاسيک يا مدرن آستين‌ دار يا غیر

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    دراين مرحله شرايط اتاق عقد خودرا نيز درنظر بگيريد، يادتان نرود زمان و فصل عروسي شما نيز در انتخاب مدل لباس شما موثر است. اگر وقت داريد با يک طراح لباس خوب درباره اينكه چه مدل لباسي براي اندام ، چهره شما مناسب است، مشورت كنيد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    قبل از اينكه به خياط خود سفارش لباس عروسي دهيد، حتماً به همراه يک دوست يا مادرتان نمونه لباس عروس‌ های خیاط را ببينيد. حتماً چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خياط از نظرات فرد ديگري مثل مادر يا دوست مشورت بخواهيد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    هنگام انتخاب لباس مدل‌ های مختلف را حتماً پرو كنيد ممكن است مدلي را كه فكر مي‌ كنيد بشما نمي‌ آيد، وقتي مي‌ پوشيد فوق‌ العاده زيبا باشد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    در تصميم‌گيري به هيچ وجه عجله نكنيد. اگر از لباسي خوشتان آمد، براي خريد آن عجله نكنيد. بهتر است يک يا دو روز درباره آن فكر كنيد و بعد لباس را بخريد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    اگر لباس ايده‌ آل خودرا پيدا كرديد و خریدید به هيچ وجه ديگر لباس‌ ها را پرو نكنيد. بعد از خريد لباس مي‌ توانيد به سراغ خريد كفش و… برويد.

    کدام لباس بیشتر به شما می‌آید؟

    اگر بازوها و سرشانه‌ های بزرگ و قطوری دارید، نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباستان یا آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ ای باشد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    به گزارش پارس ناز، اگر می خواهید ظاهر بهتری داشته باشید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    اگر می خواهید بالاتنه‌ تان را کلا جمع‌ و جورتر کنید و ظریف‌ تر بنظر برسید باید لباسی با نیم‌ تنه گن شکل و تنگ و دامنی راکه از کمر پف‌ دار است، برگزینید.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    اگر سليقه شما در هیچ یک از دسته‌ های بالا قرار نمی گیرد، بهتر است سراغ این مدل ساده و کشیده بروید، زیرا بر بیشتر اندام‌ها می نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می دهد.

    چک لیستی برای تبدیل شدن به یک عروس زیبا

    دو هفته قبل: اگر مي‌خواهيد براي عروسي برنزه كنيد به هيچ عنوان از يک يا 2 روز قبل شروع نكنيد چرا كه در روز عروسي رنگ پوست نارنجي و مصنوعي جلوه خواهد كرد. بايد برنزه كردن را از دو هفته قبل شروع كنيد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    یک هفته قبل: از چند روز قبل از مراسم ميوه‌ و سبزيجات زياد بخوريد و دور غذاهاي چرب و شيريني و پرادويه و چيپس و پفک را از يک ماه قبل خط بكشيد، اين غذاها پوست را كدر و خسته و تيره و جوش‌ دار مي‌‌كند.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    به گزارش پارس ناز: براي شست‌ و شوي موهاي خود از آب ولرم استفاده كنيد چون آب داغ منجر به از بين رفتن چربي حفاظتي موها كه باعث حفظ نرمي و انعطاف آنهاست مي‌شود.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    چاي سبز بنوشيد، گوجه‌ فرنگي، هندوانه، ماهي، توت‌ فرنگي، توت سفيد، توت قرمز، تمشک، بروكلي، گريپ‌فروت، انار، اسفناج، لبنيات كم‌چرب، هويج، تخم‌مرغ، گردو، حبوبات، پرتقال و برنج قهوه‌ای را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    از چند روز قبل از مراسم آب زيادي بخوريد تا پوستتان شفاف‌ تر و بشاش‌ تر شود و حتماً از نرم‌كننده پوست استفاده كنيد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    3 تا 7 روز قبل: در اینروزها به سراغ پاكسازي عمقي پوست نروید، يک پاكسازي ساده «لايه‌ برداري سطحي» مي‌تواند به از ميان بردن جوش‌ های سرسياه كمک كند و علاوه بر اينها کدری پوست را هم كاهش ‌دهد.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    روز قبل: سعي كنيد روز قبل را بيرون از منزل سپري نكنيد و بیشتر استراحت كنيد، همچنین شب زودتر از هميشه به تختخواب برويد و با موسيقي‌های ملايم استرس‌ های خودرا کاهش دهید.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    شب قبل: حتماً با مشورت دکتر از داروی ضد حساسیت استفاده کنید تا بدن حساسيت‌ پذيري كمتري پيدا كند و اگر حين آرايش بر اثر اشتباه مقداري از مواد آرايشي مثل مداد يا ريمل وارد چشم شوند چشم‌ها قرمز نشوند. علاوه بر اينها در آخر مراسم هم احتمال كمتري دارد كه چشم‌ها به دليل خستگي قرمز شوند.

    لباس عروس |مدل های لباس عروس 2019 + راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب و زیبا

    بخش مد مجله اینترنتی پارس ناز

    يک يا 2 روز قبل این کارها را می توانید انجام دهید:

    = اپيلاسيون

    = اصلاح صورت

    = برداشتن ابروها

    = رنگ ابرو

    = ناخن «مانيكور و پريكور» و كلا طرح ناخن و…

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : لباس,عروس,مدل,های,لباس,عروس,2019,راهنمای,انتخاب,لباس,عروس,مناسب,و,زیبا, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 277 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:11

پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

    دید کلی :

    هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد


    چکیده:
    با توجه به لزوم و اهمیت مطالعه کارایی بانک‌ها، جهت شناسایی واحد های ناکارا و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد بانک‌ها، در پژوهش حاضر به اندازه گیری کارایی 20 شعبه از شعب بانک تجارت در شهر تهران و در دوره زمانی سال‌های 1389 و 1390 با استفاده از تحقیق روش تحلیل پوششی دادها و کارت امتیازی متوازن پرداخته شده است. برای محاسبه کارایی شعب بانک با DEA_BSC با فرض بازده متغیر به مقیاس و دیدگاه ورودی محور استفاده شده و با توجه به شاخص‌های ورودی و خروجی تعیین شده برای هر یک از مناظر کارت امتیازی متوازن امتیاز کارایی برای هر یک از چهار منظر محاسبه و سپس با استفاده از میانگین ساده و همچنین میانگین موزون بر اساس نظرات خبرگان به محاسبه امتیاز کارایی پرداخته‌ایم. همچنین از شیوه برنامه ریزی آرمانی تحلیل پوششی دادها (با دیدگاه ورودی محور) برای رفع مشکل مدل‌های کلاسیک استفاده کرده و از این روش نیز امتیاز کارایی شعب را محاسبه شده است. در فرآیند تحقیق شعب کارا و ناکارا تمیز داده شده، ضرایب کارایی هر یک از شعب محاسبه و مازاد عوامل تولید برای هر یک از شعب ناکارا تعیین گردیده است.

    کلید واژه:
    تحلیل پوششی داده ها، کارت امتیازی متوازی، CCR،BCC


    مقدمه
    برخورداری از رفتار خردمندانه و زندگی به همراه کار عقلایی از ابتدای زندگی انسان با وی بوده است در نتیجه بهره‌وری و کارایی از آغاز خلقت مورد توجه انسان قرار گرفته است. بشر همواره با دو مشکل، داشتن آرزوهای نامحدود و منابع محدود برای رسیدن به این خواسته‌ها مواجه بوده است. بدین جهت همواره کوشیده است تا به بهترین نحو از این منابع استفاده نماید. از صنایع بسیار ارزشمند هر جامعه می‌توان به صنعت بانکداری اشاره کرد که باعث توسعه روز افزون آن جامعه می‌شود. امروزه در تمامی جوامع پیشرفته، صنعت بانکداری را عاملی برای پیشرفت آن جامعه می‌دانند. به جهت دلایل ذکر شده و اهمیت بانک به عنوان یکی از شاخص‌های پیشرفت، ارزیابی عملکرد شعب بانک دارای اهمیت بالایی می‌باشد.

    بکار گیری موضوعات بنیادی و اصولی برای ارزیابی عملکرد می‌تواند از ابزارهای بهبود عملکرد باشد. استفاده از آن باعث می‌شود که سازمان‌ها عملکرد خود را تغییر دهند و به آن بهبود ببخشند تا بتوانند با سرعت مناسب‌تر به اهداف و استراتژی‌های از پیش تعیین شده دست یابند. در این پژوهش سعی شده است با شناسایی و تحلیل معیارهای ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت، مدلی مناسب با استفاده از تلفیق مدل تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن ایجاد و عملکرد آن‌ها ارزیابی و با هم مقایسه شوند.

    1-2- بیان مسئله تحقیق
    ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در جهت گیری تصمیمات آتی آن‌ها نقش اساسی دارد. در این راستا باید میزان کارایی و بهره‌وری سازمان‌ها مورد محاسبه قرار گیرد تا از این طریق بتوان در تصمیم سازی‌های آتی روند رشد اقتصادی را زیر نظر داشت. در عصر حاضر دستیابی به رشد اقتصادی از طریق ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشورها به شمار می‌رود. ارتقای بهره‌وری با استفاده بهینه از عوامل تولید حاصل می‌گردد و در نیل به رشد اقتصادی مستمر و تولید پایدار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
    یکی از ابزارهای مناسب و کارآمد در این زمینه، تحلیل پوششی داده‌ها، DEA می‌باشد که به عنوان یک روش غیر پارامتری به منظور محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیرنده استفاده می‌شود. از طرفی دیگر با توجه به جامع بودن کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد و کاربرد روزافزون آن برای مباحث استراتژیک مدیریتی، از چهار دیدگاه آن برای ارزیابی عملکرد سازمان استفاده شده است BSC . مبنای چارچوبی جامعی را برای مدیران فراهم می‌کند که استراتژی شرکت را به مجموعه‌ی منسجمی از معیارهای عملکردی ترجمه می‌کند (زارعی متین،1389).


    در این پژوهش BSC به عنوان ابزاري براي طراحي شاخص‌های ارزيابي عملكرد و از DEA به عنوان ابزاري براي اندازه گیری عملكرد استفاده شده است.

    روش‌های موجود ارزیابی و سنجش کارایی واحدهای بانک اغلب تجربی و فاقد پشتوانه علمی محکم می‌باشند و علاوه بر این به دلیل استاندارد نبودن این روش‌ها نتایج آن‌ها در بانک‌های مختلف با یکدیگر قابل مقایسه نیستند (بشلی،1382). از طرف دیگر هر بنگاه اقتصادي براي ادامه حيات خود در جريان رقابت با ساير بنگاه هاي موجود در يك صنعت با توجه به رشد فزاينده تكنولوژي و موج گسترده اطلاع رساني و توسعه خدمات متنوع، همواره بايد از پويايي لازم برخوردار باشد، لذا كنترل و ارزيابي مستمر فعاليت و عملکرد آن بنگاه ضرورتي اجتناب ناپذير می‌باشد. در اين رابطه شاخص‌های گوناگون و متفاوتي مورد استفاده قرار می‌گیرند كه برخي از آنان عبارتند از اثر بخشي، كارايي، نوآوري، بهره‌وری و... در ميان معيار هاي موجود كارايي و توسعه و بهبود آن اهميت فراواني داشته و صاحب‌نظران بسياري به آن پرداخته‌اند. بدون شك بدون ارزيابي عملكرد سازمان‌ها نمی‌توان از اثربخشي و كارايي سازمان‌ها كه شرط لازم براي حضور در عرصه رقابت بین‌الملل است اطمينان حاصل نمود (سلطان محمدی،1389). باید توجه کرد که ارزيابي عملكرد باید مناسب با جایگاه و کارکرد سازمان باشد و همچنین برای حفظ مزیت رقابتی شرکت باید به ارزیابی عملکرد بپردازد. در مقطع فعلی صنعت بانک و بیمه از مهم‌ترین نهادهای اقتصادی در جوامع پیشرفته و در حال توسعه کنونی می‌باشند. ارزیابی عملکرد شعب باعث می‌شود که مدیران ارشد سازمان بتوانند تحلیل مناسبی از عملکرد واحدهای خود داشته باشند.

    به طور کلی آنچه را نمی‌توان اندازه گیری کرد نمی‌توان به خوبی اداره کرد. گام بنیادی در پایداری چنین روش مدیریتی ایجاب می‌نماید که با رویکرد به روش‌های کارآمد علمی و کاربردی به تعادل بین ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان دست یابیم و با ارزیابی مستمر عملکرد به نهادینه کردن بهره‌وری اقدام نماییم. دستیابی به خواسته‌ها و ضرورت‌های مذکور و آنچه این پژوهش به دنبال آن است، با اندازه گیری فعالیت‌ها و از طریق به کار گیری مدل‌های علمی و کمیت پذیر و نهایتاً طراحی و استقرار یک نظام عملکرد ممکن خواهد بود. اندازه گیری موجب شناسایی عوامل موثر در بهره‌وری، تعیین اولویت‌ها می‌شود و به تصمیم گیری کمک می‌کند و اطلاعات با ارزشی را برای ارزیابی تأثیر تغییرات و ارزیابی منابع در اختیار مدیر قرار می‌دهد. در واقع این اطلاعات نمایانگر این موضوع است که بنگاه مورد مطالعه تا چه حد از منابع خود به صورت بهینه استفاده می‌نماید، و در مقایسه با سایر بنگاه‌ها چه عملکردی دارد (محمدی،1389).

    روش‌های متداول ارزيابي عملكرد قبلي عمدتاً بر جنبه هاي مالي سازمان توجه داشتند و شاخص‌های خود را حول آن متمركز كرده بودند ولي كارت امتيازي متوازن شاخص‌های خود را به چهار چشم انداز مالي؛ فرآيندها؛ مشتري و يادگيري و رشد نيروي انساني توسعه داده و به دنبال ايجاد توازني بين اهداف مالي به عنوان نتيجه عملكرد گذشته (شاخص‌های گذشته نگر) و سه شاخص ديگر (شاخص‌های آينده نگر) است.
    همچنین مدل‌های تحليل پوششي داده‌ها DEA میزان توانايي در هر واحد تصميم گيرنده (DMU) در تبديل ورودی‌ها به خروجی‌ها را ارزيابي می‌کند كه اين ميزان توانايي، کارايي ناميده می‌شود. این روش از تکنیک‌های معتبر ارزیابی و مقایسه عملکرد می‌باشد. 
    شایان ذکر است تکنیک‌های BSC و DEA به عنوان ابزارهايي هستند كه نمی‌توان آن‌ها را به عنوان تکنیک‌های جايگزين هم مطرح نمود. بلكه استفاده تلفيقي از آن‌ها در نظام ارزيابي عملكرد لازم به نظر می‌رسد. به عبارت ديگر می‌توان يك ارتباط سيستماتيك بين دو مدل ياد شده ايجاد نمود. بطوريكه از يكي از آن‌ها به عنوان مكمل و پوشاننده نقاط ضعف مدل ديگر استفاده كرد.


    لذا در اين پژوهش با تلفيق دو روش كارت امتياز متوازن BSC و تحليل پوششي داده‌ها DEA که از معتبرترین و کاربردی‌ترین روش‌های سنجش کارایی و بهره‌وری هستند به ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران می‌پردازیم.


    فهرست مطالب
     کلیات تحقیق    1
    1-1-مقدمه    2
    1-2- بیان مسئله تحقیق    2
    1-3- اهمیت- ضرورت    5
    قانون برنامه پنجم توسعه - ماده 79    6
    قانون مديريت خدمات كشوري، فصل يازدهم ـ ارزيابي عملكرد    7
    1-4- اهداف تحقیق    8
    1-5- سوال های تحقیق    9
    1-6- فرضیه های تحقیق    9
    1-7- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی طرح    9
    3-2- روش انجام تحقیق    
    3-3- قلمرو زمانی مکانی تحقیق    
    3-4- داده‌ها و شیوه گرد آوری اطلاعات    
    3-5- واحد های تحت بررسی    
    3-6- شیوه رتبه بندی شعب    
    مراجع  و منابع

     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارزیابی,عملکرد,شعب,منتخب,بانک,تجارت,استان,تهران,با,رویکرد,تلفیقی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:51

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 208 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:32

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 215 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:39

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:23

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:20

لینک دوستان

خبرنامه